Wel eens van gehoord
De termen marketing en communicatie klinken voor velen bekend in de oren maar blijft desondanks vaak wollig. Wij als bedrijf uit de Bollenstreek houden niet alleen van aanpakken maar ook van duidelijkheid. Daarom zijn onze diensten eenvoudig.
Strategie
Om een strategie te kunnen bepalen is er één vraag het belangrijkst; "Wat is het doel van marketing & communicatie binnen uw bedrijf?". Dit kan simpelweg betekenen meer naamsbekendheid, meer leads of de relatie met uw klanten verbeteren. Het maandelijks versturen van een structurele nieuwsbrief zou al een (eenvoudige) strategie kunnen zijn.
Content
Een van de fundamentele onderdelen binnen uw marketing en communicatie strategie is natuurlijk de content. Zonder content hebben we niets te melden. Omdat u en uw collega's specialisten zijn in uw vakgebied is er een belangrijke rol voor jullie weggelegd. En met onze handvatten en tools is dit eenvoudiger dan u verwacht!
Social media
Het onderhouden van social media kanalen klinkt eenvoudig maar weinig bedrijven weten dit structureel vast te houden. En juist die regelmatige uitingen dragen bij aan een betrouwbare indruk van uw (potentiële) klant. Want wees eerlijk, wat is uw eerste indruk als u 'laatste bericht 4 maanden geleden' ziet staan?
Nieuwsbrieven
Nieuwsbrieven versturen klinkt misschien wat ouderwets maar het is nog steeds een de meest effectieve methodes. Een goede mailstrategie is wel fundamenteel voor het succes van uw nieuwsbrieven. Het segmenteren van uw klantenbestand, onderwerpen en interesses kan al een enorm verschil maken. Met hagel schieten hoeft niet meer!